Forum | Prikbord | Info | Links
 
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
Nieuwsarchief
TrotsvanhetNoorden.nl in de schijnwerpers 7 januari 2006
Het digitale web kent duizenden voetbalfansites. Regelmatig zet het voetbalmedium V-Productions een van deze spreekbuizen van fans in de schijnwerpers. Deze week is TrotsvanhetNoorden.nl verkozen tot 'Site van de Week' en kun je op de site van V-Productions ondermeer een openhartig interview met webmaster Harris lezen.

V-Productions is een voetbalmedium dat ook oog heeft voor andere zaken dan het sportieve. Zo worden randzaken, zowel positief als negatief, van het voetbal middels artikelen, geschreven door beginnende journalisten, gepubliceerd op www.vproductions.nl. Maandelijks is er de mogelijkheid een vraag te stellen aan een bekend voetbalpersoon en blijf je op de hoogte van alle ontwikkelingen uit het betaalde voetbal in Nederland. Daarnaast zet V-Productions zich sinds juli 2005 in voor goede doelen die in verband staan met voetbal. Ook wordt maandelijks een goed doel belicht en een ludieke actie op touw gezet.

Oprichter en hoofdredacteur Tim Voncken vertelt: "Er zijn talloze internetsites en verenigingen die zich sterk willen maken voor het voetbal en hun eigenbelang. Helaas zijn het telkens initiatieven die na een heftige promotie snel degradatie maken en mislukking nummer x zijn. Er schort wat. V-Productions heeft een formule bedacht met aspecten die voetbal ge´nteresseerden missen," aldus Voncken.

Missing-aspects
Goede doelen die in verband staan met voetbal, jonge en ambitieuze voetbaljournalisten, achtergrondverhalen van alle voetbaldivisies en nadere kennismaking met bekende voetbalpersonen. Deze missing-aspects vormen de basis van V-Productions. Via de website worden achtergrondverhalen uit zowel de Eredivisie, Eerste Divisie en het amateurvoetbal gepubliceerd. Alle artikelen worden geschreven door jonge journalisten die via V-Productions de kans krijgen ervaring op te doen en zich in de kijker te spelen. De goede doelen worden uitgebreid belicht. De andere, negatieve kant van het voetbal wordt zo door VP op een positieve manier in beeld gebracht en ondersteunt.

Slogan
Tim Voncken legt uit waarom V-Productions het alom bekende nummer You'll Never Walk Alone als slogan gebruikt: "Het bekendste en volgens velen mooiste voetballied, You'll Never Walk Alone, past uitstekend bij onze activiteiten. De woorden (je zult nooit alleen staan) laten zien dat wij trachten de 'zwarte kant' van het voetbal te ondersteunen. Maar ook in eigen kring steken we de helpende hand toe. Jonge journalisten krijgen via VP een unieke kans om zijn of haar specialiteiten aan een groot publiek te tonen."

Neem dus zeker even een kijkje op www.vproductions.nl
Printversie »
 

 
Webhosting: Flexwebhosting.nl